Veelgestelde vragen

 

Komen de kleuren en materialen van de artikelen in de web shop altijd overeen met de geleverde artikelen?

De kleuren en materialen van het artikel op de foto kunnen er een beetje anders uitzien dan het werkelijke artikel zelf. Dit ligt aan je schermtype en beeldinstellingen. Ik werk met natuurlijke materialen zoals hout en ik werk met de hand, daardoor kunnen tussen artikelen lichte verschillen ontstaan. Indien je vragen of twijfels hebt hierover, stuur mij gerust een mailtje info@eigengemaakt.frl

 

Zijn de vermelde afmetingen altijd exact?

Al mijn artikelen zijn handgemaakt en zijn dus uniek. Afmetingen kunnen hierdoor lichtjes afwijken.

 

Wat als een artikel niet in voorraad is?

In de shop kun je op elke artikelpagina zien of het artikel beschikbaar is. Sommige artikelen zijn in een kleine serie gemaakt en dus in voorraad. Maar er zijn ook artikelen die je alleen op bestelling kunt krijgen. Bij elke artikel staat op welke manier deze te verkrijgen is. Is het artikel op bestelling? Houd dan rekening met een langere levertijd. Mail mij gerust als je een vraag hebt over de voorraad van een bepaald artikel info@eigengemaakt.frl

 

Woon je buiten Nederland en wil je een artikel van Eigengemaakt bestellen?

Dat kan. Afhankelijk van je woonplaats en het betreffende artikel of artikelen zoek ik de juist verzendkosten erbij. Stuur mij een mailtje, dan maak ik het voor je in orde. Tevens kun je als je in het buitenland woont, beter de producten van Eigengemaakt via de Etsy shop kopen. Etsy heeft namelijk een Paypal betaalfunctie. Ook staat op Etsy precies vermeld wat het kost om het naar welk land te versturen.

 

Hoe zit het met artikelen die enkel op bestelling geleverd worden?

De gemiddelde levertijd is dan vier tot zes weken. Denk eraan: als je samen met je bestelling ook artikelen koopt die op voorraad zijn, wacht ik tot alle artikelen binnen zijn om te leveren. Wil je toch al eerder de beschikbare artikelen? Geen probleem, laat het mij weten en ik stuur ze op. Houd er dan wel rekening mee dat je eventueel (afhankelijk van het orderbedrag: artikel< €50,- betekent verzendkosten €2,95 binnen Nederland) tweemaal transportkosten zal betalen.

 

Waarom moet ik mij eerst registreren?

Als je voor de eerste keer een bestelling doet, vraag ik om je persoonlijke gegevens, zodat ik je bestelling aan de juiste persoon en op het juiste adres kan leveren. Bij elke volgende bestelling die je plaatst is het voldoende om je e-mailadres en wachtwoord op te geven. Je kunt deze uiteraard steeds aanpassen. Je kunt steeds een persoonlijk account aanmaken of inloggen met de gegevens die je hebt opgegeven. Via je eigen account kun je je ordergeschiedenis inzien.

 

Hulp nodig?

Ik ben elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8:30uur tot 17:00 uur. Op T 06 539 71117 of per mail info@eigengemaakt.frl